Değişim ve İade Politikası:
Müşteri memnuniyeti, Girid olarak en üst önceliğimizdir. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşadığınız herhangi bir sorun için, aşağıdaki değişim ve iade politikamız sizin için geçerlidir:
Değişim Koşulları:
-
Ürününüzü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim talebinde bulunabilirsiniz.
-
Değişim yapılabilmesi için ürününüzün kullanılmamış, ambalajının hasar görmemiş ve satılabilir durumda olması gerekmektedir.
-
Değişim talebinizi info@girid.com.tr üzerinden bize iletebilirsiniz. Müşteri destek ekibimiz talebinizi en kısa sürede değerlendirecek ve size dönüş yapacaktır.
İade Koşulları:
-
İade talepleri, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır.
-
İade edilecek ürün, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır.
-
İade talebinizi info@girid.com.tr üzerinden bize iletebilirsiniz. Müşteri destek ekibimiz talebinizi en kısa sürede değerlendirecek ve size dönüş yapacaktır.
İade ve Değişim Süreci:
-
İade veya değişim talebinizi aldıktan sonra, müşteri destek ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.
-
Talebiniz onaylandığında, size ürünü iade etmek veya değiştirmek için gereken talimatlar verilecektir.
-
İade edilen ürünlerin kontrolü yapıldıktan sonra, iade işlemi başlatılacak veya değişim ürünü gönderilecektir.
Notlar:
-
Kargo ücretleri müşteriye aittir, ancak ürünümüzün kusurlu veya yanlış gönderilmiş olması durumunda kargo ücretleri tarafımızdan karşılanacaktır.
-
İade işlemleri, ödemenin başlangıç yöntemiyle yapılacaktır.
Bu politika, Girid Zeytinyağı tarafından sunulan ürünlerle ilgili değişim ve iade süreçlerini kapsamaktadır. Daha fazla yardıma ihtiyacınız olması durumunda, lütfen info@girid.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçin.
Teşekkür ederiz.
Saygılarımızla,
Girid Müşteri Hizmetleri