top of page

Değişim ve İade Politikası:

Müşteri memnuniyeti, Girid olarak en üst önceliğimizdir. Satın aldığınız ürünlerle ilgili yaşadığınız herhangi bir sorun için, aşağıdaki değişim ve iade politikamız sizin için geçerlidir:

Değişim Koşulları:

  1. Ürününüzü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde değişim talebinde bulunabilirsiniz.

  2. Değişim yapılabilmesi için ürününüzün kullanılmamış, ambalajının hasar görmemiş ve satılabilir durumda olması gerekmektedir.

  3. Değişim talebinizi info@girid.com.tr üzerinden bize iletebilirsiniz. Müşteri destek ekibimiz talebinizi en kısa sürede değerlendirecek ve size dönüş yapacaktır.

İade Koşulları:

  1. İade talepleri, ürünü teslim aldığınız tarihten itibaren 14 gün içinde yapılmalıdır.

  2. İade edilecek ürün, kullanılmamış ve orijinal ambalajında olmalıdır.

  3. İade talebinizi info@girid.com.tr üzerinden bize iletebilirsiniz. Müşteri destek ekibimiz talebinizi en kısa sürede değerlendirecek ve size dönüş yapacaktır.

İade ve Değişim Süreci:

  1. İade veya değişim talebinizi aldıktan sonra, müşteri destek ekibimiz sizinle iletişime geçecektir.

  2. Talebiniz onaylandığında, size ürünü iade etmek veya değiştirmek için gereken talimatlar verilecektir.

  3. İade edilen ürünlerin kontrolü yapıldıktan sonra, iade işlemi başlatılacak veya değişim ürünü gönderilecektir.

Notlar:

  • Kargo ücretleri müşteriye aittir, ancak ürünümüzün kusurlu veya yanlış gönderilmiş olması durumunda kargo ücretleri tarafımızdan karşılanacaktır.

  • İade işlemleri, ödemenin başlangıç yöntemiyle yapılacaktır.

Bu politika, Girid Zeytinyağı tarafından sunulan ürünlerle ilgili değişim ve iade süreçlerini kapsamaktadır. Daha fazla yardıma ihtiyacınız olması durumunda, lütfen info@girid.com.tr üzerinden bizimle iletişime geçin.

 

Teşekkür ederiz.

 

Saygılarımızla,

Girid Müşteri Hizmetleri

bottom of page